avatar Bloguje shovel z miejscowości Tychy. Przejechałem 12210.96 kilometrów w tym 3664.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.59 km/h i mam ją głęboko w dupie ;-)
Więcej na moim www.
Polecam: Snowboard Sklep Snow4Life
Portal o treningu siłowym i funkcjonalnym mojego autorstwa

Wykres roczny blog rowerowy shovel.bikestats.pl
Podjazdy: 60 m

no brakes

Środa, 30 czerwca 2010 · dodano: 30.06.2010 | Komentarze 0

poskładałem dzisiaj Rebę po (kolejnym) serwisie. Tym razem w tłumiku zostało całe 55 ml oleju (z 110 regulaminowych)... rozkręca się (dosłownie :P)

nie ważne. poskładałem, założyłem dodatkowy, dorabiany o-ring i zobaczymy czy przestanie cieknąć. Póki co wygląda ok, nie "spociła się" dzisiaj.

Krótka traska, bo już późno było, ale przejechana dosyć intensywnie. Podjazd i zjazd z Klimontu - jeszcze nie jestem w formie na tyle żeby wjeżdżać pod tą górkę "z blatu", ale i tak nie było źle.
Zjazd - postanowiłem sobie że do samego dołu nie będę używał hamulców choćby nie wiem jak źle było, i postanowienia dotrzymałem. Sam zjazd nie był szybki, bo dróżka pozarastała trawą, a niżej była masa piachu.

Ogólnie - miło było, ja chcę więcej